The Bag Man
시즌 1, 에피소드 5: An undercurrent of competitive fundraising swirls below the surface of NIL in the form of booster collectives. As mountains of money flow into college sports, Angel Reese weighs whether to declare for the WNBA or return to school and stack her chips. Fighting for a starting spot on a loaded roster, Olivia Dunne proves her worth on the mat. And Alia Armstrong's NIL game gets an unexpected boost.