The Ballad of Holly Darlin'; Across the Fashionverse
시즌 1, 에피소드 4: Poppy and Holly Darlin' find themselves in a war of generosity; Satin and Chenille awaken from a shared dream about a dress and decide to create a masterpiece; when they run into trouble, they turn to Rhythm&Blues for some funky science help.