The Battle for Mosul
시즌 1, 에피소드 4: The long-anticipated siege of Mosul finally begins on the city's eastern limits. ISIS intensifies their tactics, meaning mounting casualties for the medics and an increasing emotional toll on Pete. In the U.S., PJ and Levi's family struggle to reckon with Levi's death, even as his body remains in Syria. ISIS is on the defensive in the Middle East but progress comes at a steep price for the volunteers.