The Beast from the Belly of the Boeing
Сезон 1, серия 13: As a Beller Airways jumbo jet is loading its passengers and baggage, a group of hijackers aborts its takeoff and takes command of the controls. Claiming to be members of an underground freedom fighting organization, they demand five million dollars and clear passage to Libya, or they will crash the plane and kill all the hostages. A decision is made by the ground authorities to call on the A-Team for help. Who else would they call?