The Belle of the Ball
S1, E5: It's prom time in Athens! Geege brings in a stylist to deck Pootie out to the nines, while Nicky gets pampered to be the belle of the ESP ball. Meanwhile, Tyler looks deeper into his own behavioral patterns and wonders if he could have undiagnosed autism. Geege gets the surprise of a lifetime.