The Bells of Saint John
S7, E6: The Doctor’s search for Clara Oswald brings him to modern day London, where wifi is everywhere. Humanity lives in a wifi soup. But something dangerous is lurking in the signals, picking off minds and imprisoning them. As Clara becomes the target of this insidious menace, the Doctor races to save her and the world from an ancient enemy.