S1, E1: Evangel Christian Academy, winner of 14 state titles, was a football dynasty in Louisiana until 2020, when they went 0-9. Famed Head Coach Denny Duron has returned to lead Evangel back to greatness this season and they’re ready to compete with the big boys. The first game is against the #3 ranked team in the state, the Neville Tigers. If Evangel wins, it will send a message that they are back.