The Bicameral Mind
S1, E10: In the Season One finale, Ford unveils his vision for a bold new narrative. Meanwhile, Dolores, enlightened by Bernard and the Man in Black, comes to terms with who she is. And Maeve sets her liberation plan in motion as Westworld faces a major upheaval.