시즌 13, 에피소드 12: Danny reunites with Mickey Patrick (Tom Cavanagh), his childhood friend and a former criminal, who comes to him for help finding his missing fiancée. Also, Anthony surprises Erin with one last stakeout before her run for district attorney.