The Big "O"
S1, E6: Kristina’s (Monica Potter) constant worrying affects her and Adam’s (Peter Krause) sex life, and the worrying only gets worse when Max (Max Burkholder) starts working with Gaby (guest star Minka Kelly), a young behavioral aide. Sarah (Lauren Graham) debates whether she should go out on a date with Amber’s (Mae Whitman) teacher Mr. Cyr (guest star Jason Ritter). Meanwhile, Crosby (Dax Shepard) tries to muster up the courage to tell his parents about Jabbar (Tyree Brown) and Julia (Erika Christensen) gets jealous of a mom in Joel’s (Sam Jaeger) playgroup. Craig T. Nelson, Bonnie Bedelia, Sarah Ramos, Miles Heizer and Savannah Paige Rae also star.