The Bill of Rights as a Concession
S1, E5: During the ratification process, many states complained that the Constitution did not include a Bill of Rights. A movement started to create amendments to protect individuals against governmental tyranny. Explore the role of James Madison and others in creating the first 10 amendments to the US Constitution.