The Black Widower
S3, E1: When the wife of a local tourist trap business owner is discovered dead, the other local tourism operators are not particularly sad about her demise. Her cause of death is revealed to be from New Zealand’s only native venomous spider - the Katipo. But how could one spider administer ten times the lethal dose?