The Blame Game
Сезон 9, серия 2: Juelz Santana and Kimbella struggle to move forward after devastating news about his case. Rumors swirl that Juju is keeping secrets from Jonathan. Alexis Skyy grapples with the reality of being in the same city as her baby's father.