The Blessed Dark
S3, E9: Ethan learns the shocking truth about Kaetenay. Dr. Seward uses hypnosis on Renfield. The Creature must make a moral decision that could affect his relationship. Sir Malcolm, Ethan, Kaetenay, Dr. Seward and Catriona battle to save Vanessa.