The Body in the Tunnel
시즌 1, 에피소드 2: Percy Lefroy Mapleton was a talented young writer. But he was also a liar, a thief and a fantasist. By 1881, he had become fixated on a beautiful stage actress. Convinced the two of them belonged together, he concocted an elaborate fraud to win her heart. But Lefroy could not outrun his lies forever and, when exposure seemed certain, he was driven to a darker and more violent crime.