The Book of Life
시즌 2, 에피소드 7: It's Yom Kippur, and the Pfeffermans have plenty to atone for – Sarah tries to make amends with Tammy, Maura struggles to communicate with Davina, and Josh tries to make peace with Raquel. All of the atonement culminates at a break-the-fast party hosted by Ali and Syd, who are deep in a spiritual crisis of their own.