The Book of Markovia: Chapter Four: Grab the Strap
S3, E13: Black Lightning and his team descend upon Markovia on a mission to rescue Lynn who finds herself in even more trouble when she meets Gravedigger (recurring guest star WAYNE BRADY), a metahuman on the Markovian side.