The Book of Occupation: Chapter Four: Lynn’s Ouroboros
S3, E4: Jefferson faces new challenges due to the shocking state of Freeland; and Lynn finds herself under intense pressure as she desperately tries to find a solution to the continuing crisis in Freeland. Meanwhile, Anissa continues her work at the clinic and Jennifer finds her confidence shaken.