Сезон 1, серия 2: Pete's split with Meegan has sent ripples of consequence through this tight-knit group. While Ruxin tries to reunite them for his own selfish reasons, Jenny isn't as concerned: she knows her husband will never leave her because of her confidence in a very private body part.