The Boy Who Lives Inside Vedant
시즌 1, 에피소드 4: Vedant remembers what happened in the Dean’s bungalow the night the puppies were killed. The school is reeling from Suyash’s death. Adhiraj grows more desperate in his search for Ninad. The dark force gripping the school grows stronger as the Old Boys cannot leave the campus. Sarthak knows the truth about Vedant.