The Boy with No Name
S1, E1: Orphan and small-town servant Piao is unexpectedly invited to work at the Royal Court. Some months later, he returns to his village mortally wounded and, before he dies, sends his friend Xin off to a dangerous village, where Xin has a shocking encounter.