The Boy With the Bucket
S1, E13: When Walter’s older brother Langston (guest star George Stults) comes to town, he lets Walter know their father (guest star John Ashton) is dying and has asked that Walter visit him. As his dying wish, his father asks Walter to find his first love, Walter and Langston’s mother (guest star Annette O’Toole). Taking on the most important search of his life, Walter battles obstacles which may prove to be insurmountable as his father’s health rapidly declines. Meanwhile, Willa is being forced to marry Timo (guest star Toby Hemingway) by their Uncle Shadrack (guest star Eric Roberts).