The Brave
S8, E12: After Anthony is shot while interviewing a witness for an upcoming murder trial, Erin enlists Anthony's archenemy, Danny, to find out who was responsible. Also, Jamie and Eddie get in the middle of a standoff between a police lieutenant and a developmentally disabled man posing as an officer, and Nicky prepares to take the police exam.