The Buffer
S4, E7: After Kenny's ex-wife kicks him out of their house, Eddie invites Kenny to stay with him and Joy. Eddie quickly realizes that Joy is a lot nicer when Kenny is around, so Eddie tries to get Kenny to stay with them longer, but Kenny's annoying habits have Joy trying desperately to reconnect the estranged couple.