The Butterfly Effect
시즌 1, 에피소드 2: Josephine is livid when her daughter, Lydia, is arrested for criminal damage at an environmental protest organized by Lydia’s father, Callum. Meanwhile, Josephine represents a transgender teen undergoing hormone treatment against her parents’ wishes.