The Camera Doesn't Lie
S2, E14: Angelo surprises Leah with big ideas to redecorate their home, including a photo shoot to take new family portraits. However nothing goes as planned! Sofia's excited to update her bedroom, but her parents may not be ready for their little girl to grow up.