The Carpals in the Coy-Wolves
S11, E4: When remains of real estate agent Justin Ross are found in the forest and appear to have been destroyed by coyote-wolf hybrids, Brennan enlists the help of fellow brilliant forensic anthropologist Dr. Beth Mayer to assist in the investigation. In addition to her professional achievements, Mayer is surprisingly knowledgeable about the world of fantasy football, a key link to Ross’ past and one that could provide vital information in finding his killer. As Booth and Aubrey dig into Ross’ fantasy football league history, they discover he was actively involved in a Twitter feud with NFL star Lou Divers, and was also owed a large sum of money from the league’s commissioner, making each of them suspects. Meanwhile, Brennan resists feeling competitive as Mayer impresses the team with her expertise and decades of accomplishments.