The Case Gets Big
S1, E7: As Josh (Nicholas D'Agosto) prepares for trial, his boss, Mr. Mankiewicz comes down from New York to check up on him and reveals a gigantic hole in Josh's case. Meanwhile, Larry (John Lithgow), unsettled by his rift with his daughter and Josh's boss being in town, takes matters into his own hands, with deadly consequences. Sherri Shepherd, Steven Boyer, Jayma Mays and Krysta Rodriguez also star.