The Case of the Mystery Dino / Gasosaurus
S1, E5: The Case of the Mystery Dino: Dan figures out which dinosaur left a prehistoric coprolite with the help of his friends.Gasosaurus: Kami, Ricardo and Dan learn that dino gas might have helped cause the extinction of the dinosaurs.