Dino Dan
The Chicken or the Dino / Bones in the Backyard
Dan is sure that a mystery egg in class is actually a dinosaur egg that must be returned./Dan uses a paper-mache skull in art class to determine which dino a bone belongs to.
To earn the trust of an Edmontosaurus herd, Dan needs help from Angie in his art class./Dan discovers a perfect way to communicate with two Corythosauruses: a French horn!