The Chase
S1, E6: In Jefferson County, Newman finds the largest maple theft in 10 years, but becomes a chase when the suspect is one step ahead of him. In Mason and Grays Harbor Counties, Deputies stop at nothing to take down criminals in the outskirts of the forest.