The Chosen
시즌 1, 에피소드 1: When a teenage orphan girl, Iyanu, unknowingly triggers her Divine Powers, she escapes Elu, the last standing city in the known world, and embarks on a remarkable journey to discover the truth about the evil lurking in the realm of Yorubaland.