The Christian Conquest of Rome
시즌 1, 에피소드 1: Your series begins with a broad view of the Christian world. Delve into the scope of Christianity today, and reflect on how it spread from the earliest followers of Jesus to the largest religion in the world. Preview a few theories for Christianity’s success, which you will unpack in the coming episodes.