The Citation Negation
시즌 12, 에피소드 9: Sheldon and Amy are devastated to learn from a Russian paper that Super-Asymmetry has already been discovered and disproven. Meanwhile, ultra-competitive Bernadette asks Stuart’s girlfriend, Denise (recurring guest star LAUREN LAPKUS), to teach her how to play the videogame Fortnite.