The Clearing
S2, E7: Reeling from the recent ambush, Carrie and team struggle to regain control of their operation, while Brody and family attend a tony fundraiser at a Virginia horse farm. Saul visits Aileen in solitary confinement, hoping she’ll provide key intelligence on this latest attack. Meanwhile, an anguished Dana pressures Finn to come clean about their hidden crime. But her quest to tell the truth will collide with her father’s secret mission in ways neither could have foreseen.