The Comedy Strike
S1, E2: The 1979 comedy strike saw Mitzi and The Store's comics enter one of the darkest moments in comedy history. But the club soon recovered, featuring incredible talents like the one and only Richard Pryor, who used The Store as a gym to work out all-new material.