The Complete Miniseries, Part Two
S1, E2: Framed for attempting to poison the Princess, DB and Bird must break free, safeguard the royal family and claim the princess' hand in marriage. An update classic story "The Thief of Bagdad," starring David Carradine, Rupert Graves and John Reardon.