The Cones of Dunshire
시즌 6, 에피소드 9: Leslie (Amy Poehler) goes toe-to-toe with Councilman Jamm in a marathon negotiating session. Ben (Adam Scott) is in between jobs and takes up an interesting hobby to pass the time. Meanwhile, Ron (Nick Offerman) employs Tom (Aziz Ansari), April (Aubrey Plaza) and Donna (Retta) to help sell his cabin in the woods.