The Confidence Man
시즌 5, 에피소드 38: A young man arrives in Tombstone looking for Evangeline Murphy. He is corresponding with her and engaged to her. A look at her picture tells John Clum she is Evie Marlowe, a saloon singer. There appears to be a con game in Tombstone.