The Confirmation Polarization
시즌 12, 에피소드 13: When Sheldon and Amy’s Super Asymmetry Theory is proven by two physicists from Chicago, they’re thrilled – until they try to kick Amy off their Nobel Prize nomination! Meanwhile, Bernadette has a big success at work and Penny’s going to be a part of it…whether she wants to or not.