The Content of Their Character
T1, E7: The district attorney calls to inform Preston that he is sending in a new team to investigate the case, but Preston remains focused and determined to find the underlying truth. The conflicting stories muddle the investigation, leaving a witness hanging dangerously in the balance with her testimony of what actually happened the night Joey Campbell died. Amidst the aftermath of the riots, yet another compromising video of Beck surfaces.