The Contractual Obligation Implementation
시즌 6, 에피소드 18: Back to school! Leonard, Sheldon and Howard try to advance the cause of women in science by speaking with junior high girls about their future careers, while Raj plans his date with Lucy (guest star KATE MICUCCI).