시즌 9, 에피소드 24: Chaos ensues in the ninth season finale when Leonard's recently divorced parents (special guest stars JUDD HIRSCH and CHRISTINE BARANSKI) and Sheldon's devoutly religious mother come to town. Meanwhile, Howard and Raj think the government is out to get them, when they're contacted about their guidance system.