시즌 6, 에피소드 14: Outraged that he's being forced to work with his university nemesis, Barry Kripke (guest star JOHN ROSS BOWIE), Sheldon faces a crisis of conscience. Meanwhile, Howard and Raj spend a thousand dollars on action figures of themselves.