The Cop
S1, E7: Ben visits a prison inmate who provides information that might prove Detective Cornell is pushing the boundaries of the law. With the "help" of Arthur Fenton, Ben attempts to bring Cornell down, but an anonymous tip puts the spotlight back on Ben as the prime suspect, and the Crawford family finally collapses under the strain.