The World Ends with You The Animation The Countless Wrongs of Our Day
S1, E10: Shibuya is changing. Its once diverse crowds are now full of people with eerie, identical thoughts, and not even Reapers are immune. Through it all, Neku and Beat try to continue their desperate search for Konishi when a familiar face confronts them.