The Crooked Bannister
시즌 4, 에피소드 8: Switched – Nancy sends a group text to the Drew Crew asking them to meet her at The Claw ASAP. Meanwhile, Ace's dad tries to get him to open up about Nancy. Lastly, Carson makes plans with Nancy to mark the one-year anniversary of losing her mom.