Nancy Drew
When a no'easter hits Horseshoe Bay, Ace (Alex Saxon) warns everyone that the storm has been known to blow restless spirits ashore. Meanwhile, Nancy (Kennedy McMann) confronts Nick (Tunji Kasim) about the secrets he's been keeping. Scott Wolf, Leah Lewis, Maddison Jaizani, Riley Smith and Alvina August also star.
As the funeral for Tiffany Hudson nears, her confused spirit seemingly haunts Horseshoe Bay. Nancy (Kennedy McMann) invites Bess (Maddison Jaizani) to stay with her, allowing Nancy to figure out what Bess is hiding. Nick (Tunji Kassim) struggles with what he learned about Tiffany. Meanwhile, George (Leah Lewis) reluctantly seeks help from an unusual source as Ace (Alex Saxon) runs into a significant person from his past. Lastly, Carson (Scott Wolf) continues to advise Ryan (Riley Smith), much to Nancy's chagrin. Alvina August also stars.
When Nancy (Kennedy McMann) realizes that George (Leah Lewis) is possessed by Tiffany's spirit, she must act quickly to rid her friend of the ghostly passenger before it's too late. Meanwhile, a mysterious stranger, Owen (guest star Miles G. Villanueva), wanders in to The Claw and asks the gang to cater a charity gala happening at the country club that same day. Scott Wolf, Maddison Jaizani, Tunji Kasim, Alex Saxon, Riley Smith and Alvina August also stars.
While trying to uncover the truth about a long-buried history between Lucy Sable and Ryan Hudson (Riley Smith), Nancy (Kennedy McMann) finds herself in the curious position of having to strike a deal with Horseshoe Bay's newest and most suspect widower. Scott Wolf, Leah Lewis, Maddison Jaizani, Tunji Kasim, Alex Saxon and Alvina August also star.