The Cult
S7, E1: Depressed that Marie and Debra can't seem to resolve their differences, Robert decides to join a support group that the family believes is a cult. After taking the feud between Marie and Debra very hard, Robert's cousin Gerard convinces him to attend a "Pathway" meeting -- a group seeking the path to inner peace and unlocking one's potential.