The D & D Vortex
시즌 12, 에피소드 16: When the gang finds out that Wil Wheaton hosts a celebrity Dungeons & Dragons game involving WILLIAM SHATNER, JOE MANGANIELLO, NBA legend KAREEM ABDUL-JABBAR and director KEVIN SMITH, deception and betrayal are the path to make it to the one open seat.